Методико-бібліографічний відділ
Штат: 2 працівники
Провідний методист – Васильєва Людмила Петрівна
Васильєва
Людмила Петрівна
Кальянова Антоніна Іванівна
Методико-бібліографічний відділ:
- працює над удосконаленням форм і методів бібліотечної роботи, сприяє постійному оновленню роботи бібліотек, прагне допомогти кожній окремій бібліотеці у визначенні найбільш прийнятних для неї форм роботи, шляхів розв’язання актуальних проблем, підвищенні результативності організаційно-методичних заходів, які направлені на засвоєння і впровадження бібліотечних нововведень;
- доводить до бібліотек системи
інструктивно-нормативні документи органів влади та органів культури;
- організує і координує діяльність структурних
підрозділів ЦБС по довідково-бібліографічному та інформаційному обслуговуванню
користувачів;
- пріоритетним напрямком методичного забезпечення
бібліотечної діяльності є підвищення професійної кваліфікації бібліотечних
працівників шляхом проведення тематичних семінарів, семінарів-тренінгів, днів
професійних знань, школи професійної майстерності, стажування, практикумів,
майстер-класів. Використовуються як традиційні, випробувані часом форми, так і
нові сучасні;
- вагомим і впливовим елементом методичної роботи є
виїзди до бібліотек-філії для надання методичної і практичної допомоги,
вивчення, узагальнення і впровадження досвіду кращих. В виїздах беруть участь
фахівці всіх відділів ЦРБ та ЦДБ;
- відділ розробляє на систему методико-бібліографічні
матеріали, методичні поради, рекомендації, інформаційно-аналітичні огляди,
листки-сигнали, сценарії бібліотечних заходів, пам’ятки читачу, інформаційні досьє,
рекомендаційні і інформаційні списки літератури, бюлетень нових надходжень. Для
керівних органів влади готуються інформаційні довідки, плани заходів бібліотек;
- відділ сприяє розвитку та поширенню бібліотечних
інновацій, створенню іміджу ЦБС шляхом надання інформації до місцевих ЗМІ;
- здійснює аналітичне опрацювання фахових періодичних
видань для картотеки методичних матеріалів, формування та ведення
довідково-бібліографічного апарату, а саме систематичної картотеки статей,
краєзнавчої, фактографічної картотеки та інших;
- проводить популяризацію бібліотечно-бібліографічних знань серед користувачів з метою виховання культури читання.